eleuskaltegi-(e)k argitaratua | 2009/02/24

Jakin berri dut…Euskarazko zuzentzaile ortografiko bat atera dutela!

Inoiz gertatu al zaizue idazlan bat worden egitean dena gorrian agertzea? Ez dakit bat etorriko zareten nirekin, baina ni oso urduri jartzen naiz, dena gaizki idatzita dagoela ematen duelako.

Orain, arazo hori konpontzeko XUXEN zuzentzaile ortografia atera berri dute. Nik probatu dut eta oso erraza da. Bakarrik hartu behar duzu wordek gorrian ipini dizun testua, itsatsi zuzentzailean, eta …zalantzan dagoena laukitan jartzen dizu, eta horrela zu konturatuko zara aukera gehiago daudela, eta lauki horietatik eukeratuko duzu hitz zuzena. Zuk idatzitako hitza ez badago, hiztegian sartzeko aukera ematen dizu. Horretarako registratuta egon behar zara.

Probatu eta esan zelan moldatzen zareten.


Responses

  1. Aupa, agian ez dakizu baina posible da XUXEN zuzentzailea edo Euskarazko Hiztegia(ez naiz akordatzen ondo) WORDen bertan sartzea…
    Horrela, aukeratzen baldin baduzu Euskara Hizkuntza WORDen, bakarrik euskaraz txarto idatzi duzuna jarriko zaizu gorriz

  2. Mila esker esateagatik.

    Zerbai irakurri nuen zure blogean (http://www.blogak.com/euskarazoak/xuxen-bai-ala-ez), baina izen arraro asko erabiltzen zenituenez beldurtu nintzen (mozilla, ez daki zer editore..), izan ere, ez naiz oso ondo moldatzen informatikan…Dena den, asteburuan lasai irakurriko dut ea enteratzen naizen, eta saiatuko naiz WORDen sartzen. Arazorik izanez gero, idatziko dizut laguntza eske.

    Mila esker, berriro


Utzi erantzun bat

Atalak

