eleuskaltegi-(e)k argitaratua | 2009/05/04

Hau bizitza hau!

Hau bizitza hau!, nork esango lidake aldizkari batean agertuko nintzela?

Blogean nire lehenengo urratsak ematen ari nintzela, HABE aldizkaria harremanetan jarri zen nirekin. Esan zidaten blogaren berri izan zutela eta elkarrizketa bat egin nahi zidatela aldizkarian argitaratzeko. Ni harrituta geratu nintzen, eta aitortu behar dut  ilusio handia  eman zidala.

Baietza eman nien, eta laster galdera batzuk bidali zizkidaten. A zer mementu!. Beste egoera batean galdetuko bazidaten blogari buruz, lasai askoz erantzungo nien, baina jende askok irakurriko zuela  banekienez , urduri jarri nintzen. Ez nekien nondik hasi, ezta nola ere, ondo pentsatu behar bainuen zer esan eta nola esan nahi nuen, eta, gainera akatsik ez egiten saiatu behar bainintzen.

Hori dela eta, pentsatu nuen arazo batean sartu berri nintzela proposamen hori onartzean,  zeren eta nik blogean idazten dudanean lasai eta naturalki idasten baitut, bat-batean bururatzen zaidana idazten dut akatsei eta egiturari asko erreparatu barik; Halere, elkarrizketa horri erantzunak emateak buruko mina eragin zidan. Azkenean “zerbait” idatzi nuen.

HABEkoek esan zidaten erantzunekin batera argazki “polit” batzuk bidaltzeko; Hots, bigarren arazoa. Nik uste dut arazoa izan zela “polit” hitza erabiltzea. Bai, nik argazki ugari neuzkan, baina politak…ez ziren oso politak. Hasi nintzen argazkiak aukeratzen eta ez nuen ezer aurkitzen. Egia esan gehienetan ezinezkoa zen ni ezagutzea, mendian edo elurretan aterata baitziren, beraz, kaskoa, bisutsarako betaurrekoak, eta braga sudurreraino, ez zegoen Elena nork ezagutuko zuenik.

Argazkia aukeratuta hirugarren arazoarekin egin nuen topo: teknologia berriekin. Irudia bidalita HABEko neskak (mila esker pazientziagatik) esan zidan ea argazkiaren tamaina handitu nezakeen aldizkarian ateratzeko beste neurri batekin behar zutelako. Esan nion saiatuko nintzela, eta horri ekin nion. Infranview programa neukan, eta horrekin ibili nintzen nire saiakerak egiten. Neurria handitzea lortu nuelakoan berriro bidali nion neskari. Hurrengo egunean mezu bat neukan ondorengo tituluarekin: bueltaka argazkia dela eta!. Eta nik, ezin da egia izan. Bada, egia zen, hasierako neurri berberarekin bidali omen nion.  Berriro ireki nuen infranview hori, eta dirudienez, behingoz lortu nuen.

Arazoak arazo, hilabete honetako aldizkarian argitaratu dute, hona hemen emaitza:

elkarrizketa1elkarrizketa2

Esan dizuedanez, ez naiz oso ondo moldatzen irudiekin, eta badakit oso txiki ikusten dela, beraz irakurri nahi baduzue: HABE aldizkaria – Apirileko alea

 


Erantzunak

  1. Ez horregatik 😉
    Animoa ba eta segi idazten.

  2. Zerbait esan behar nuen, zuri esker izan ez balitz…


Utzi iruzkina

Atalak