eleuskaltegi-(e)k argitaratua | 2009/04/01

Beldur naiz, oso beldur naiz

Beldur naiz, oso beldur naiz.

Beldur naiz marranta daukadalako

Datorren larunbatean EGA-ko idatzizkoa egingo dut, eta egun horretarako kostipatua kentzen ez bazait, nireak egingo du. Izan ere, egoera imaginatzen ari naiz: azterketa eguna, gelako guztiak kontzentratuta entzumena egiteko prest, baina grabaketa hasi bezin pronto Elena eztulka hasten da…Imaginatzen dut azterketa bukatuta azterlari guztiak  nire zain daudela kanpoan, eta ni atera bezain laster, denak “hori da eztul egin duena” esatearekin batera ni jipoitzera etortzen zaizkidala, inork ez baitu ezer entzun nire erruagatik

Hementxe nire mezua arduradunei:

Posible al da kostipatuta gaudenok gela berezi batean azterketa egitea ?

Lagundu!, ez dugu-eta hil nahi!


Utzi iruzkina

Atalak